Thursday, December 9, 2010

bowling usrah gabungan di Ampang Bowl, Summit Bukit Mertajam, 7 Dec 10

Assalamualaikum buat semua GBSian,

Alhamdulillah semalam berlangsung perlawanan bowling di Ampang Bowl, Summit Bukit Mertajam. Tarikh yang dipilih adalah cuti awal muharram bagi kebanyakan pekerja. GBSian berkumpul dahulu di perkarang Masjid Bayan Lepas untuk bergerak sekali. Pagi pertandingan menyaksikan hujan renyai renyai di Pulau Pinang.

GBSian menanti giliran bermain

Perlawanan bermula dari jam 10.00 pagi sehingga jam 1.00 tengah hari. Perlawanan ini menyaksikan pasukan pasukan usrah gandingan semua peringkat umur. Perlawanan ini berjaya mencapai objektif untuk merapatkan lagi ukhuwwah dikalangan pelbagai lapisan kumpulan usrah.

Ampang Bowl Summit


Keputusan perlawanan

Pertandingan bowling kali ini ternyata sengit kerana semuanya mahir bermain bowling. Keadaan tempat bowling baik di Summit kerana tempatnya baik dan diselenggara dengan baik.


Kedudukan ketiga jatuh kepada kumpulan usrah yang berpengalaman
Tempat kedua jatuh kepada kumpulan GBS

Juara bagi kategori kumpulan
Akhi Zulfahmi muncul juara kategori individu , diikuti Yusmadi dan Zulkarnain

Alhamdulillah wakil wakil GBSian telah berjaya membawa pulang juara individu ( akhi Zulfahmi ) dan juga naib juara kategori berpasukan. Ini tidak mungkin dapat dicapai tanpa pertolongan Allah dan semangat kerjasama dalam permainan. Ucapan terima kasih juga kepada semua pemain pemain untuk GBSian seperti Ir Jamaludin, Bukhari dan lain lain.

tinggal satu lagi pusingan untuk tamat
Semoga semangat kerjasama dan ukhuwwah semakin mendalam dikalangan ahli usrah.

Pemain pemain bowling bergambar di akhir permainan

InsyaAllah jumpa lagi lain kali

GBSian merangkul dua hadiah kali ini
semua mendapat "hadiah" termasuk wakil kecil kita

Akhir kata, mohon maaf sebarang kekurangan buat semua GBSian. Tahniah kepada penganjur program ini kerana ianya begitu bermakna sekali.

No comments: